Lees onze eerste blog

Waarom?

Oude wijn in nieuwe zakken? Meegaan met de tijd? Een nieuwe naam voor een nieuw begin?

Zie het meer als een moment van bezinning: waar zijn we mee bezig en waar willen we heen?

Volgens ons is het meer een bewustwording van meegaan met de tijd. Een tijd van optimaal gebruik maken van de mogelijkheden van automatisering, communicatie en marketing. Luisteren naar je (potentiele) klanten en de vraag vertalen naar je diensten.

Ook staat de tijd niet stil voor ons als mens en voor de accountancy in zijn geheel. Kritisch in de spiegel kijken hoort daar bij. Past onze dienstverlening nog wel bij deze tijd? Is de nadruk op administreren, opstellen of samenstellen niet achterhaald? Samen met u vooruit klinkt leuk, modern en veelbelovend. Verwachtingen dien je echter waar te maken. Helder communiceren blijft een must, naast een frisse blik op uw zaken!

Vele nieuwe namen zijn de revue gepasseerd. Wat past nu het beste bij ons imago en wat willen wij uitstralen? Na rijp beraad kwam onze eigenzinnige aard toch boven. De groep mag eraf maar de grondleggers dienen te blijven: Dijksterhuis en Uil. In deze moderne en snelle tijd past d&u wel.

Wordt alles nu anders?

Onze nuchtere aanpak blijft. Rapporten met cijfers blijven een middel, nog steeds geen doel op zich. We hebben jaarrekeningen en aangiften nodig voor het maken van prognoses, financieringsaanvragen en het geven van adviezen. We willen nog meer naast u staan en met u optrekken. Wij willen van betekenis zijn voor de toekomst: Uw toekomst!

Dank voor uw vertrouwen tot heden en wij verheugen ons op onze verdere samenwerking.

Namens alle collega’s van d&u accountants en adviseurs

Ernst Maring